Onko SnapSkan-skannaus maksuton?

Kyllä, SnapSkan-skannaus ja -palvelu on maksuton. Parkkihallit hinnoittelevat omat pysäköintiin liittyvät palvelunsa. Mittaus onnistuu maksutta SnapSkan-käsimittauslaitteilla myös monissa Vianor-palvelupisteissä, jotka löytyvät snapskan.fi-sivulta

Mitä SnapSkan tekstiviestin lähettäminen maksaa?

Ei mitään. Palvelu ja raportti ovat joka kerta asiakkaalle maksuttomia, sillä Nokian Renkaat maksaa kulut.

Mitä tietoja SnapSkan-palvelun käyttäjästä kerätään ja tallennetaan?

Mittauksen yhteydessä tallennetaan mittaustulos, rekisteritunnus, mittauksen ajankohta sekä tieto, millä mittalaitteella mittaus tehtiin. Kerätyt tiedot poistetaan järjestelmästä automaattisesti seitsemän (7) päivän kuluessa, mikäli rekisteröitymistä ei ole siihen mennessä tehty. Autojen tai matkustajien tietoja tai edellä mainittujen kuvia ei tallenneta järjestelmään.

Palveluun rekisteröidyttäessä annetaan näiden tietojen lisäksi myös sähköposti asiakkaan tunnistamiseksi. SnapSkanin käyttöehdot ja tietosuojaseloste ovat EU:n tietosuoja-asetuksen mukaiset, ja ne löytyvät palvelun internetsivun www.snapskan.fi alalaidasta. Käyttäjää ei lähestytä markkinointitarkoituksessa, jos hän ei erikseen anna siihen lupaa.

Miksi en saa raporttia renkaideni kunnosta, vaikka olen rekisteröitynyt?

Mittaustulosta ei voida aina toimittaa teknisistä tai muista syistä. Yleisimpiä syitä, miksi raporttia ei toimiteta: rekisteritunnuksen luku ei onnistunut (lika, lumi), kaikkia neljää rengasta ei pystytty mittaamaan (joku rengas ei osunut mittalaitteelle) tai mittalaite ei ehtinyt lukea kaikkia peräkkäin tulevia autoja.

Miksi saamani renkaideni kulutuspinnan mittaustulos on pienempi kuin itse mittaamani?

SnapSkan-raportin tulos ilmoitetaan turvallisuussyitä kuluneimman renkaan mukaan. Yksittäisten renkaiden mittaustulos on mitattujen pääurien keskimmäinen arvo (mediaani) pyöristettynä kokonaiseen millimetriin.

Pitääkö SnapSkan-raportti tilata aina, kun ajaa mittalaitteen yli?

Ei tarvitse. Kertarekisteröitymisen jälkeen linkki raporttiin tulee automaattisesti uuden mittauksen jälkeen, ei kuitenkaan useammin kuin kerran kuukaudessa. Halutessaan raportin voi tilata useammin kirjautumalla uudestaan.

Voiko kerran palveluun rekisteröitynyt autoilija poistaa tietonsa järjestelmästä?

Kyllä voi. Käyttäjän poistaessa tietonsa myös kaikki aiemmat raportit poistuvat pysyvästi.

Takaisin